Stora problem
Hej!
Vad bra att du kontaktar oss med dina funderingar. Du skriver att du inte är bekväm med dina kompisar, och att en av dina kompisar slåss och tar saker av er andra, samt är aggressiv.
Om jag var du skulle jag fundera över hur jag vill att en kompis ska vara. Det är viktigt att vara bekväm och känna sig trygg med sina kompisar <3 Skolan ska vara en trygg plats och det är aldrig okej att någon slår dig eller tar dina saker.
Finns det någon vuxen på skolan som du litar på som du kan prata med om det här problemet?
Tjejjourens stöd finns via chatt eller frågelådan, hör gärna av dig till oss <3
Lycka till, kram <3
Roks Tjejjourer
Kategorier: Uppleva våld, Frågor om materiellt våld